Szolgáltatások
PR kampányok
Jól tudjuk, hogy egy-egy kampány sikere vagy kudarca múlhat a megfelelő időzítésen, ezért naprakész ismereteink felhasználásával segítünk meghatározni a megfelelő időszakot a tervek végrehajtására. Feladatunk szerves részét képezi az eredmények folyamatos nyomon követése, a reakciók megfigyelése, elemzése, és ezek fényében javaslattétel az esetleges módosításokra. Nem mi mondjuk először: a rossz terv az, amin nem lehet változtatni…
PR tanácsadás
Mi erre szavazunk: felmérjük ügyfelünk igényeit, közösen meghatározzuk az aktivitásokkal elérni kívánt valós célokat, fokozott figyelmet fordítva az esetleges hátráltató tényezőkre és veszélyekre. Javaslatot teszünk a leghatékonyabb eszközökre és módszerekre, felhasználva ügyfelünk korábbi PR tevékenységének tapasztalatait. A palack nem volt a legjobb kommunikációs eszköz? Esetleg már magával az üzenettel is gond van?
Felvázoljuk a hatékony médiajelenlétre vonatkozó elképzeléseinket, kiválasztjuk a leginkább releváns médiumokat, és megtervezzük a célközönséghez vezető utat. Elemezzük az aktivitások által elért eredményeket és rendszeres konzultáció keretében „finomrahangoljuk” a PR tevékenységet.
Sajtóesemények szervezése
Azonban az elektronikus csatornák még jó ideig nem helyettesíthetik azokat az alkalmakat, amikor egy szervezet vezetői személyesen osztják meg mondandójukat a sajtóval, esetleg tesznek nagy jelentőségű bejelentést. Ha a médiafogyasztásban még sokáig létezik a „nyomtatott papír varázsa”, akkor ez esetben az „élőbeszéd varázsáról” is beszélünk.
Legyen szó akár zártkörű, csupán néhány újságíró számára rendezett háttér- vagy kerekasztal-beszélgetésről, sajtóreggeliről vagy nemzetközi sajtótájékoztatóról, fogadásról, az ideális helyszín és időpont kiválasztásától a meghíváson és a program összeállításán át a lebonyolításig és az utómunkákig állunk ügyfeleink rendelkezésére.
Sajtóközlemények írása, szerkesztése
Munkánk azonban nem ér véget a sajtóközlemények megfogalmazásával. Naprakész sajtóadatbázisunk segítségével gondoskodunk róla, hogy közleményeink az ügyfelünk számára releváns sajtóorgánumokhoz eljussanak, valamint a közlést követően nyomon követjük a megjelenéseket.
Médiafigyelés
Médiaelemzés
Médiatréning
Ezekre a helyzetekre nyújtunk alapos, komplex felkészítést. A vállalati vezetőket, és nyilatkozatra jogosultakat az egy-, vagy többnapos tréning során készítjük fel a váratlan, esetleg kínos szituációkra is. A médiatréning résztvevői találkoznak a nyomtatott sajtó meghatározó képviselőivel, szembesítjük őket a rádió- és TV-riportok éles helyzeteivel, valamint a gyakorlatok végeztével szakember ad előadás- és beszédtechnikai tanácsokat.
Krízismenedzsment
Az ilyen krízishelyzetekre készítjük fel ügyfeleinket, amelynek első lépése a legrosszabb szcenárió (worst-case scenario) felvázolása. A kényes szituációk során rendkívül fontos a gyors reakcióképesség, ezért partnerünkkel együttműködve dolgozunk ki cselekvési tervet, amelynek szerves részét képezi a „Q&A katalógus” elkészítése. Ezzel az esetleges káros következményeket kívánjuk megakadályozni, illetve az ebből származó veszteségeket minimalizálni.
Hírlevelek, kiadványok szerkesztése
- cégbemutatók, referenciaanyagok
- felszólalások, beszédek
- partnerlevelek
- meghívók
- PR cikkek, hirdetések
- elektronikus hírlevelek
Tanulmányutak szervezése
Ezért javasoljuk – a jól előkészített! – hazai és külföldi tanulmányutak szervezését, amelynek lebonyolításában nagy tapasztalatra tettünk szert az elmúlt húsz évben.